پنجشنبه, 25 مرداد 1397

بیانیه توافق سطح خدمت در تارنما

 

بدین وسیله توافق نامه سطح خدمات پورتال شرکت آب منطقه ای کردستان را به اطلاع می رساند:

1- تارنمای شرکت آب منطقه ای کردستان به امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق الف) منوی تماس با ما و ب) صفحه تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع در بخش خدمات الکترونیک مجهز می باشد. در این قسمت ها شما می توانید پرسش ها، پیشنهادات و شکایات خود را به صورت تمام وقت در 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز مطرح فرمایید.

2- به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام گردد.

3- تارنمای شرکت آب منطقه ای کردستان به صورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هر گونه اشکال و نقص فنی، سعی می گردد در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام گردد.



بازدید:1355
آخرین به روزرسانی: 1395/01/31