معاونت منابع انسانی، مالی و پشتیبانی
شرح وظایف معاونت منابع انسانی مالی و پشتیبانی :
- نظارت بر فعالیتهای مالی سازمان و اتخاذ تصمیمات لازم در جهت تامین منابع مالی مورد نیاز؛
- اتخاذ تدابیر لازم در زمینه چگونگی تامین و نگهداری نیروی انسانی مورد نیاز شرکت؛
- نظارت بر انجام امور اداری و خدمات در جهت ارائه سرویس بهتر؛
- اقدام در جهت تامین نیازمندیهای شرکت به قطعات و ماشین آلات و نظارت بر عملیات مربوط به خرید و تدارکات و سیستم انبار و نگهداری اموال؛
- نظارت بر چگونگی ارائه خدمات عمومی و رفاهی به کارکنان؛
- تدوین دستورالعمل برای مدیریت ساختمانها، تجهیزات و وسائط نقلیه؛
- نظارت بر مدیریت ساختمانها، تجهیزات و وسائط نقلیه؛
- نظارت بر مدیریت انرژی و بهینه کردن مصرف آب، برق و سوخت؛
- نظارت برتهیه وتنظیم دستورالعملهای لازم در زمینههای اداری ومالی و ابلاغ آنها به واحدها و پیگیری در انجام آنها؛
- انجام اقدام لازم به منظور هماهنگ نمودن وکنترل مسائل اداری ومالی و تدارکاتی؛
- تنظیم گزارشات تحلیلی و ارائه پیشنهادات در زمینه مسائل اداری و مالی وتدارکاتی؛
- انجام بررسیهای اقتصادی لازم و تدوین روشهائی که منجر به سود دهی شرکت گردد با همکاری سایر واحدها؛
- همکاری در تهیه بودجه سالانه شرکت اعم از جاری و سرمایهای؛
- نظارت بر انجام مکاتبات و ثبت و صدور نامهها؛
- نظارت بر انجام بایگانی مدارک و اسناد و امحای اسناد براساس ضوابط و دستورالعملهای مربوطه؛
- پرداخت هزینههای جاری و عمرانی و نگهداری حسآبها و تهیه صورتها و گزارشات مالی مطابق مقررات مربوطه؛
- نظارت بر خدمات پرسنلی کارکنان شرکت با رعایت قوانین و مقررات وضوابط مربوطه؛
- همکاری با واحدهای ذیربط در انعقاد قراردادهای شرکت با اشخاص حقیقی وحقوقی در صورت لزوم؛
- عضویت و فعالیت در کمیتههای مرتبط با وظایف حوزه حسب ابلاغ صادره از سوی مدیر عامل؛
- طرحریزی، هدایت، پیادهسازی و کنترل فعالیتهای بهبود به منظور تسهیل در انجام فرآیندهای حوزه مالی و پشتیبانی و ایجاد تحول اداری؛
- تهیه و تدوین گزارش تحلیلی از مجموعه عملکرد سالانه حوزه و سایر کارکردهای مرتبط با وظایف و ماموریتهای اصلی؛
- تهیه و تدوین برنامههای عملیاتی میانمدت و بلندمدت برای فعالیتهای حوزه مالی و پشتیبانی بر اساس جهتگیریها و خطمشیهای کلان سازمان؛
- الگوبرداری از بهترینها جهت بهبود فرآیندهای کاری؛
- اجرای روشهای اجرایی، دستورالعملها و سایر مستندات ابلاغ شده مصوب سازمانی؛
- انجام سایر وظایف محوله در محدوده شغل و وظایف حوزه تحت مدیریت.