چهارشنبه, 1 خرداد 1398

بدینوسیله توافق نامه سطح خدمات پورتال شرکت آب منطقه ای کردستان را به اطلاع میرساند:

1- پورتال شرکت آب منطقه ای کردستان امکان ثبت و پیگیری درخواست های انتقادات، پیشنهادات، شکایات  را برای شما متقاضیان گرامی در قالب خدمات الکترونیکی فراهم نموده است.
2- در قسمت «تماس با ما» علاوه بر ارائه اطلاعات تماس مدیران شرکت، فرم ارتباط با شرکت، آدرس های پستی و سیستم شکایات مردمی جهت رفاه حال ارباب رجوعان قرار داده شده است .
3- به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام گردد.
4- 
پورتال شرکت آب منطقه ای کردستان در صورت پایداری زیر ساخت های ارتباطی بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد گردید.

تمامی تغییرات و بروز رسانی های شرکت آب منطقه ای کردستان بدون خارج شدن تارنما در دسترس خواهد بود ولی در صورت نیاز این کار در روزهای تعطیل انجام خواهد شد.



بازدید:290
آخرین به روزرسانی: 1397/12/09