سلامت سرمایه انسانی در اولویت؛

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقهای کردستان، این طرح با رویکردی پیشگیرانه و با هدف شناسایی بهموقع عوامل خطر، بررسی شاخصهای سلامت عمومی کارکنان و فراهمسازی زمینه بهرهمندی آنان از خدمات مشاورهای و مراقبتی، انجام پذیرفت.
در جریان اجرای این برنامه، کارکنان شرکت آب منطقهای کردستان تحت ارزیابیهای سلامت قرار گرفتند و ضمن انجام بررسیهای لازم، توصیّههای تخصّصی مرتبط با سبک زندگی سالم، پیشگیری از بیماریها و اهمیّت مراقبتهای دورهای ارائه شد.
مدیرعامل شرکت آب منطقهای کردستان با تأکید بر اینکه نیروی انسانی ارزشمندترین سرمایه هر سازمان است، اجرای برنامههای سلامتمحور را بخشی از رویکرد توسعه منابع انسانی و افزایش کیفیت خدماترسانی عنوان کرد.
اجرای این طرح، بیانگر اهتمام شرکت آب منطقهای کردستان به ایجاد محیط کاری سالم، ارتقای نشاط سازمانی و حمایت از کارکنانی است؛ که نقش مهمّی در مدیریت منابع آب، توسعه زیرساختها و خدمترسانی به مردم استان ایفا میکنند.