گام نخست همراهی با سازمان؛

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقهای کردستان، آرش آریانژاد "مدیرعامل شرکت آب منطقهای کردستان" در این مراسم ضمن تبریک پیوستن کارکنان جدید به خانواده بزرگ این شرکت، اظهار کرد: شما امروز مسئولیت خطیری در قبال مردم شریف استان پذیرفتهاید و ضروری است با نگاهی عمیق، گسترده و آیندهنگر نسبت به وظایف و شیوه خدمتگزاری خود، اقدام کنید.
وی افزود: حضور نیروهای جوان، متخصّص و دارای تحصیلات عالی، این انتظار را ایجاد میکند که حرکت و پویایی صنعت آب در استان بیش از گذشته تقویّت شود.
مدیرعامل شرکت آب منطقهای کردستان با تأکید بر ضرورت نگاه مسئولانه به سازمان و وظایف، گفت: نباید این دیدگاه وجود داشته باشد که سیستم برای ما چه کاری انجام داده است؛ بلکه باید از همان ابتدای ورود به مجموعه اندیشید که ما چه خدمت و تحوّل جدیدی میتوانیم ایجاد کنیم تا به ارتقای سطح کمی و کیفی شرکت و در نهایت رضایت مردم و خدای متعال، منجر شود.
آریانژاد ادامه داد: وزارت نیرو از ارکان مهم نظام اجرایی کشور است و تأمین زیرساختهای حیاتی آب و برق، از پایتخت تا دورترین نقاط کشور و استان، بر عهده این مجموعه است و این مأموریت بزرگ توسط کارکنان و مدیران همین خانواده بزرگ، انجام میشود.
وی با اشاره به تلاشهای شبانهروزی کارکنان صنعت آب استان در شرایط حساس، افزود: در جریان جنگ تحمیلی ۱۲ روزه و همچنین ایّام رمضان، زیرساختهای آب و برق کشور از جمله اهداف مهّم تهدیدها بودند، اما مدیران و کارکنان مجموعه آب استان با روحیّه جهادی، صادقانه و شبانهروزی در مسیر خدمترسانی به مردم حضور داشتند که این نشاندهنده عِرق سازمانی و تعهّد واقعی است.
مدیرعامل شرکت آب منطقهای کردستان، خاطرنشان کرد: مدیران و کارشناسان این مجموعه باید در تمامی جلسات استانی و شهرستانی با دانش، تخصّص، صداقت و پشتکار، جایگاه کارشناسی خود را اثبات کنند؛ چراکه نقشآفرینی در تصمیمگیریها تنها با برخورداری از این ویژگیها به دست میآید.
وی تصریح کرد: عملکرد کارکنان بهصورت مستمر پایش و ارزیابی میشود و با شناخت نقاط قوت و ضعف، تلاش داریم با تصمیمات کارشناسی و مشورتی، کاستیها را برطرف کرده و سطح خدمترسانی را ارتقاء دهیم.
آریانژاد با تأکید بر پویایی سازمانی، گفت: شرکت آب منطقهای جایگاهی برای مدیریتهای ایستا و پشتمیزنشینی نیست و افرادی که امروز مسئولیتهای مدیریتی و اجرایی را بر عهده دارند، بر اساس شاخصهایی همچون صداقت، شرافت، تخصّص، تجربه، تکریم اربابرجوع و سلامت اداری، انتخاب شدهاند.
وی خطاب به کارکنان جدید، گفت: مسیر پیشرفت و ارتقاء برای همه کارکنان باز است و شما جوانان، مدیران آینده این مجموعه خواهید بود؛ بنابراین باید از امروز با مسئولیتپذیری، تلاش و صداقت، زمینه رشد و تعالی خود و سازمان را فراهم کنید.
مدیرعامل شرکت آب منطقهای کردستان همچنین با اشاره به تقدیر از وزارت نیرو توسط ریاست جمهوری و شورای اطلاعرسانی دولت، اظهار کرد: این موفّقیّت حاصل تلاشهای مستمر و شبانهروزی کارکنان صنعت آب و برق در مسیر تأمین پایدار خدمات برای مردم عزیز کشور است.
وی در پایان بر اهمیّت اخلاقمداری و رعایت سلسلهمراتب اداری تأکید کرد و گفت: گاهی در مسیر خدمت، لازم است تصمیماتی اتخاذ شود که شاید با نظر شخصی افراد متفاوت باشد، اما اجرای قوانین، ضوابط سازمانی و حرکت در مسیر خدمت به مردم، اولویت اصلی است.
آریانژاد افزود: افرادی که با اخلاص، تعهّد و صداقت، آرمانهای وزارت نیرو و شرکت آب منطقهای کردستان را دنبال کنند، همواره مورد توجه قرار خواهند گرفت و فرصتهای رشد و ارتقاء برای آنان فراهم خواهد بود.