|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

انتصاب مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کردستان

آئین تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان برگزار گردید

بر اساس حکم مهندس تقی زاده خامسی معاون آب و آبفای وزارت نیرو و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران، آرش آریا نژاد بعنوان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کردستان، منصوب گردید

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کردستان، قاسم تقی زاده خامسی پیش از ظهر روز شنبه 20 دی ماه در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کردستان که با حضور مدیران صنعت آب و برق، اعضای هیات مدیره و مدیران شرکت آب منطقه ای کردستان بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات کامران خرم مدیرقبلی شرکت، به عنوان مدیری با عملکرد خوب، روش و منش نیک در صنعت آب و برق، اظهار داشت: با توجه به مشکلات شخصی نامبرده، ضمن بررسی موضوع استعفاء وی از سمت مدیرعاملی و طی رایزنی های متعدد نهایتا با استعفای مهندس خرم موافقت شد و براساس فراخوان، آرش آریانژاد بعنوان رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کردستان، معرفی گردید.

وی در ادامه بیان کرد: امیدواریم مهندس آریانژاد بعنوان مدیری جوان تر با انرژی بیشتر با همکاری صمیمانه هیات مدیره و همکاران خود در شرکت آب منطقه‌ای کردستان در مسیر اعتلای شرکت، که از اهمیت بسیاری برخوردار است، گام بردارد.

کامران خرم ضمن آرزوی توفیق روز افزون برای آرش آریا نژاد و تشکر از همکاری مسئولین استان و کارکنان شرکت طی دو سال و نیم گذشته با وی، خاطرنشان کرد: امیدواریم در ادامه، با همکاری خالصانه دوستان اقداماتی که در راستای توسعه و اعتلای استان باید انجام گیرد به سرانجام برسانیم.

وی سند تخصیص آب را از اقدامات مهم صورت گرفته طی دوسال و نیم گذشته برشمرد و افزود: این سند تخصیص از مطالبات اصلی استان و بسیاربا اهمیت بوده که با همکاری های مجموعه وزارت نیرو توانستیم این سند را کسب و بر اساس آن در راستای توسعه بخش آب استان برنامه ریزی کنیم.

وی ادامه داد: اضافه کردن سد سیازاخ به ردیف  شبکه این سد در شرایطی که از سال 94 ردیف آن حذف شده بود، یکی دیگر از اقدامات مهم انجام گرفته در این دوره بود و ماحصل این اقدام آن است که در پایان سال جاری، برای آبگیری کامل سد سیازاخ مشکلی، نخواهیم داشت.

مهندس خرم بهره برداری از سد رمشت در نیمه اول بهمن ماه سال جاری را از مباحث پراهمیت تلقی نمود و ابراز داشت: علیرغم مشکلات موجود، با رایزنی ها و تعامل سازمان مدیریت برنامه ریزی استان توانستیم اعتبارات لازم برای این پروژه را جذب و عملیات اجرای آن را به اتمام برسانیم.

وی از آماده سازی  و بهره برداری سد امیر آباد در نیمه اول سال 1400 خبر داد و بیان کرد: سد چراغ ویس نیز از دیگر پروژه هایی بود که به دلیل حذف ردیف اعتباری در سال 1394 با مشکل مواجه شده بود و با پیگیری های مجدانه و همکاری دوستان توانستیم عملیات اجرایی این سد را به اتمام برسانیم و هم اکنون سد آماده افتتاح می باشد.

کامران خرم در ادامه خاطر نشان کرد: با تلاشهای فراوان و حل مشکل تخصیص آب شبکه چراغ ویس خوشبختانه در لایحه سال 1400 اعتبارات به منظور شروع مجدد عملیات اجرایی شبکه لحاظ گردیده است .

وی افزود: با تکمیل این شبکه و تخصیص 25 میلیون متر مکعب آب میزان 5 هزار هکتار از اراضی پایاب سد به آبی تبدیل خواهد شد.

مهندس خرم همچنین از اتمام پروژه آبرسانی به سقز از سد چراغ ویس اشاره کرد و گفت: با اتمام کار تصفیه خانه شماره 2 سقز و احداث خط لوله آب پاک شرکت آب منطقه ای کردستان آمادگی دارد  400 لیتر بر ثانیه آب تصفیه شده را در ورودی سقز تحویل شرکت آب فاضلاب نماید .

وی از بهره برداری فاز اول شبکه گاران و احداث ایستگاه پمپاژ این سد خبر داد و اضافه کرد: دراین فاز شرکت آب منطقه ای آب 1100 هکتار از شبکه گاران را تامین می نماید.

وی در پایان از عملکرد مناسب معاونت ها، ادارات منابع آب شهرستانها و سایر واحدهای شرکت تقدیر نمود و عنوان کرد : این شرکت در بخشهای مختلف از جمله: تعادل بخشی و حفاظت از منابع آب، پویش هر هفته الف_ب_ایران و فرهنگی حائز رتبه برتر شده و همچنین در ارزیابی تخصصی دفتر مطالعات پایه شرکت مدیریت منابع آب ایران، دفتر مطالعات پایه این شرکت، نیز حائز رتبه گردید و دفتر حقوقی شرکت نیز اقدامات شایان توجه و موثری در ارتباط با شکایات انجام داده است.

مهندس آرش آریانژاد ضمن قدردانی از زحمات بجا و شایسته مدیرعامل قبل شرکت آب منطقه ای کردستان، اظهار کرد: مهندس خرم در جایگاهی ایستاده اند که با کارنامه درخشان این پست را تحویل میدهند و امید است ما نیز با استفاده از تجارب وی و همکاری های دوستان و کارکنان شرکت بتوانیم در مسئولیتی که محول گردیده همچون گذشته پرچم شرکت آب منطقه ای کردستان را سرافراز و سربلند نگاه بداریم.

کد خبر: 904
  تاریخ خبر : 1399/10/20
 مدیر روابط عمومی
 1422
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 18
  • بیشترین بازدید همزمان : 456
  • بازدید امروز : 2,333
  • بازدید دیروز : 3,003
  • کل بازدید : 3,492,600
  • آخرین به روزرسانی : 1403/01/30 08:54:07
  • شناسه IP شما : 3.133.121.160

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : سنندج، خیابان پاسداران ، جنب هتل جهانگردی
  • کدپستی : 6616943341
  • تلفن : 08733622949-52
  • فاکس : 08733622947
  • پست الکترونیکی : dabir[at]kdrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا :