|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

معاون منابع انسانی وزیر نیرو در کردستان تاکید کرد: ضرورت تسریع در روند تعیین تکلیف نیروهای جدید استخدامی وزارت نیرو

معاون امور تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو گفت: اقدامات صورت گرفته در شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان مطلوب بوده و بسیاری از مسائل صنعت آب و برق کردستان در این شورا حل و موجبات همدلی بیشتر مدیران شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کردستان، مهندس علی اکبر مهاجری در نشستی با مدیران عامل صنعت آب و برق استان با تاکید بر لزوم تسریع در تعیین تکلیف نیروهای جدید استخدامی اظهار داشت: آزمون های استخدامی که در مجموعه وزارت نیرو برگزار می شود باید ظرف مدت شش ماه جمع بندی و نیروهای جدید تعیین تکلیف شوند.

وی تشکیل شوراهای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استانها را اقدامی خوب ارزیابی نمود و گفت این شوراها در استانها موجب گسترش ارتباطات درون سازمانی وزارت نیرو شده و بسیاری از مسائل و مباحث موجود میان صنعت آب و برق را حل می کند.

ایشان به لزوم افزایش کیفیت و بهره وری نیروی انسانی تاکید کرد و گفت: دوره های آموزشی مرتبط با پست مورد نظر برای نیروی انسانی حتی با ارزش تر از مقطع تحصیلی آنها در دانشگاه ها است بنابراین آموزشهای تخصصی باید در اولویت امور قرار گیرد.

معاون امور تحقیقات و منابع انسانی وزیر نیرو با بیان اینکه نیازسنجی آموزشی باید انجام شود تصریح کرد: مشکلات باید به طور بنیادی حل شود و در راستای افزایش کیفیت آموزش نیروی انسانی، وزارت نیرو به طور جدی آمادگی برگزاری هرگونه آموزش تخصصی را دارد مشروط بر اینکه مدیران مجموعه وزارت در استان ها نیز خود خواهان جدی  این مسئله باشند.

دبیر شورای هماهنگی استان های وزارت نیرو همچنین بر مدیریت دانش و بهره وری سیستم ها تاکید نموده و گفت در کردستان اقدامات خوبی در راستای استقرار سیستم های مدیریت کیفیت انجام شده است.

مهندس محمدزاده مدیرکل دفتر توسعه منابع انسانی وزارت نیرو نیز در این نشست بر لزوم استفاده از ظرفیت سرباز نخبه ها در شرکت ها تاکید کرد و گفت: در زمینه استفاده از سرباز نخبه در مجموعه وزرات نیرو در استان ها هیچ گونه محدودیتی به لحاظ تعداد و رشته وجود ندارد و استان ها می توانند از این ظرفیت استفاده کنند.

رئیس شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق کردستان نیز در این نشست با ابراز خرسندی از فعالیت موفق شورا در استان اظهار کرد: در شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان کردستان در سال 94، 6 جلسه با 45 مصوبه تشکیل شده است.

مهندس اقبال شانظری به مهمترین مسائلی که در جلسات شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در کردستان مطرح شده اشاره کرد و گفت: ایجاد صندوق مشترک مالی صنعت آب و برق، بررسی و پیگیری مطالبات شرکت های تابعه وزارت نیرو از نیروهای نظامی و انتظامی استان، اختصاص شعبه ویژه جهت پیگیری و رسیدگی به جرائم حوزه صنعت آب و برق در دادگستری کل استان(از قبیل تعرضات و تصرفات)، اقدامات اضطراری به منظور تامین آب شرب پایدار شهر سنندج با همکاری شرکت های تابعه و .... از جمله مسائل مطرح شده در جلسات شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق کردستان در سال 94 است.

رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان همچنین به برخی از اقدامات حوزه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی شورای اطلاع رسانی شورای هماهنگی اشاره کرد و افزود: برگزاری نشست خبری مدیران عامل صنعت آب و برق استان با اصحاب رسانه، برگزاری نشست شورای هماهنگی با اعضای شورای اطلاع رسانی صنعت آب وبرق، فرهنگ سازی و مدیریت مصرف، اطلاع رسانی طرح ها و پروژه های قابل افتتاح در سفر ریاست محترم جمهوری به استان کردستان، هماهنگی بازدید مقامات کشوری و استانی و همچنین اصحاب رسانه و خبرنگاران از طرحها و پروژه های صنعت آب و برق، دیدار و برگزاری جلسه با مقامات اجرایی و قضائی استان در راستای اهداف و سیاستهای وزارت نیرو، ارتباط مستمر و گسترده صنعت آب و برق استان با صداو سیمای مرکز کردستان در قالب تهیه سریال؛ نمایشنامه؛ انیمیشن ؛ تیزر و ... در راستای آگاهی بخشی و مدیریت مصرف آب و برق، برگزاری گردهمایی تشکل های آب بران استان در سد قشلاق، گردهمایی کشاورزان در شرق استان در راستای مدیریت مصرف آب کشاورزی و برگزاری سمینار مدیریت مصرف آب وبرق ویژه خانم های خانه دار و اهالی روستاهای استان و ... از جمله اقدامات حوزه اطلاع رسانی شورای هماهنگی است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کردستان همچنین اقدامات انجام شده توسط صنعت آب و برق در بخش های فرهنگی و دینی، ورزشی، زنان و خانواده و ایثارگران را نیز تشریح نمود.

مهندس شانظری درباره وضعیت سیستم های مدیریت کیفیت استقرار یافته در بخش آب استان تصریح کرد: در مجموع هفت سیستم ایزو مدیریتی با هزینه 40 میلیون تومان در بازه زمانی سال های 94-83 در بخش آب استان کردستان استقرار یافته است.

وی به برخی از فعالیت های کمیته تحقیقات وزارت نیرو در استان نیز اشاره و اولین و مهمترین چالش بخش تحقیقات را نبود اعتبار مالی کافی عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت آبفای استان کردستان نیز در این نشست با اشاره به برخی از چالش های نیروی انسانی در این مجموعه گفت: کمبود نیروی جوان، عدم وجود برنامه زمانبندی و طولانی بودن فرایند آزمون و استخدامی و عدم وجود برنامه مشخص جهت تبدیل وضعیت نیروهای طرحی از جمله چالش های پیش روی شرکت آبفای کردستان در حوزه منابع انسانی است.

مهندس مفاخری مدیرعامل شرکت آبفار استان کردستان نیز در این نشست از کمبود نیروی انسانی گلایه کرد و گفت این مسئله چالش بزرگی در حوزه منابع انسانی به وجود آورده است.

بعد از جلسه مذکور، بازدید از سد قشلاق سنندج صورت گرفت.

کد خبر: 299
  تاریخ خبر : 1395/03/12
 روابط عمومی
 1353
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 13
  • بیشترین بازدید همزمان : 456
  • بازدید امروز : 2,288
  • بازدید دیروز :
  • کل بازدید : 3,548,974
  • آخرین به روزرسانی : 1403/02/11 09:07:13
  • شناسه IP شما : 3.142.198.129

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : سنندج، خیابان پاسداران ، جنب هتل جهانگردی
  • کدپستی : 6616943341
  • تلفن : 08733622949-52
  • فاکس : 08733622947
  • پست الکترونیکی : dabir[at]kdrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا :