آئین همسویی و آشنایی با ارزشهای سازمان ویژه کارکنان جدیدالاستخدام شرکت آب منطقهای کردستان روز سه شنبه 2 تیر ماه 1405 با حضور مدیرعامل، معاونین، هیأت مدیره، مدیران مستقل و وابسته و کلیه کارکنان جدیدالورود در محل سالن همایش مخابرات منطقه کردستان، برگزار شد.
در سیوسومین آیین نکوداشت اعضای هیأت علمی نمونه کشوری، دکتر کیومرث حبیبی، استاد تمام رشته مهندسی شهرسازی دانشگاه کردستان، به عنوان استاد نمونه کشوری معرفی و مورد تجلیل قرار گرفت؛ افتخاری که بار دیگر جایگاه علمی دانشگاه کردستان را در سطح ملی برجسته کرد.
در راستای توجه ویژه به سلامت جسمی و روانی کارکنان و با هدف پیشگیری، پایش مستمر وضعیت سلامت و ارتقای بهرهوری نیروی انسانی، طرح سنجش سلامت کارکنان شرکت آب منطقهای کردستان با برنامهریزی و اهتمام مجموعه منابع انسانی، مالی و پشتیبانی و درمان، طی 3 روز در محل نمازخانه این شرکت، اجرا شد.
به مناسبت روز ملی خانواده و همزمان با آغاز هفته صرفهجویی، کارگاه آموزشی توانمندسازی مشاوران بانوان دستگاههای اجرایی استان با مشارکت مشاوران امور زنان و خانواده صنعت آب و برق استان و دفتر امور زنان و خانواده استانداری کردستان برگزار شد.
در راستای حفاظت و صیانت از منابع آب و برق، پیشگیری از تخلفات در این حوزهها و با هدف مدیریت توأمان آب و برق، مانور مشترک بازدید از چاههای غیرمجاز برقدار کشاورزی با همکاری شرکت آب منطقهای کردستان و شرکت توزیع نیروی برق استان، روز دوشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۵ برگزار شد.
با توجه به آغاز فصل گرما و افزایش حضور شهروندان و گردشگران در حاشیه منابع آبی، لازم است بار دیگر بر ممنوعیت شنا در مخازن سدها، دریاچههای پشت سد و رودخانههای استان کردستان، تأکید شود.
در نشست شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان کردستان که با حضور مدیران عامل، مدیران روابط عمومی و مدیران حوزه IT شرکتهای زیرمجموعه برگزار شد، بخش ویژهای از دستور جلسه به تقدیر و تجلیل از مدیران و کارکنان حوزهی روابط عمومی اختصاص یافت. این مراسم با هدف ارج نهادن به تلاشهای مستمر این نیروها در مسیر شفافسازی فعّالیّتهای صنعت آب و برق، برگزار گردید.
روز چهارشنبه 13 خرداد 1405 نشستی مشترک با حضور مدیران این شرکت و مسئولان بانک قرضالحسنه مهر ایران با هدف بررسی راهکارهای توسعه تعاملات و گسترش همکاریهای دوجانبه در دفتر مدیریت بانک قرضالحسنه مهر ایران استان، برگزار شد.
طرح ملی ساماندهی مصارف چاههای کشاورزی (مدیریت توأمان آب و برق) بهرهبرداران چاههای کشاورزی در راستای رعایت عدالت اجتماعی و تأمین پایدار آب و برق میز آب با همکاری شرکتهای آب منطقهای و توزیع نیروی برق کردستان، با حضور مدیران عامل، معاونین، مدیران و کارشناسان مربوطه، آغاز بکار کرد.
در راستای تحقق حقوق شهروندی، تسهیل در دسترسی به مدیران و حل سریعتر مشکلات بهرهبرداران، برنامه «ملاقات عمومی و دیدار مستقیم» آرش آریانژاد، مدیرعامل شرکت آب منطقهای کردستان، بهصورت هفتگی و مستمر در حال اجراست.
جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان قروه با محوریت صیانت از منابع سفرههای زیرزمینی و اتخاذ راهکارهای پیشگیرانه در برابر هدررفت آب، به ریاست فرماندار و با حضور مسئولان ارشد استانی و شهرستانی برگزار شد.
سامانه «فؤاد» (فوریتهای اداری) با کد دستوری ۱۲۸، یک کانال مستقیم برای ثبت فوری گزارشها و شکایات مردمی است تا مشکلات مربوط به تأخیرها، ناهماهنگیها و رفتار نامناسب در ارائه خدمات دستگاههای اجرایی به سرعت پیگیری شود.
آرش آریانژاد در پیامی روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.
جلسه کارگروه حفاظت کیفی استان، با محوریت وضعیت سد ژاوه با حضور معاون حفاظت و بهرهبرداری و حوزه این معاونت ، اساتید دانشگاه کردستان و علوم پزشکی، معاون اجرایی سد ژاوه و اعضای اصلی کارگروه در محل سالن جلسات شرکت آب منطقهای کردستان، برگزار گردید.
آرش آریانژاد فرارسیدن روز جهانی کار و کارگر را به تمامی تلاشگران عرصههای مختلف صنعت آب، کارکنان خدوم و پرتلاش شرکت آب منطقهای کردستان، پیمانکاران و جامعه کارگری تبریک گفت.
به مناسبت دهه کرامت و گرامیداشت سالروز میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر، نشست صمیمانه مدیرعامل شرکت آب منطقهای کردستان با دختران و بانوان همکار روز یکشنبه 6 اردیبهشت 1405 در محل سالن جلسات این شرکت برگزار شد.
در نمایش اقتدار؛ مدیریت و کارکنان شرکت آب منطقهای کردستان، با حضور منسجم در تجمّع مردمی ضدّ آمریکایی و صهیونیستی و بیعت با مقام معظم رهبری، یکشنبه شب 30 فروردین 1404 در محل میدان آزادی سنندج، تجمّع کردند.
مدیرعامل شرکت آب منطقهای کردستان از مسدود شدن ۴۸۶ حلقه چاه آب غیرمجاز در این استان طی سال گذشته خبر داد و اعلام کرد که این اقدام منجر به بازگشت ۱۴ میلیون و ۵۳ هزار مترمکعب آب به سفرههای زیرزمینی شده است. این خبر در حالی منتشر میشود که تغییرات اقلیمی و کاهش چشمگیر بارندگیها، ارزش و اهمیت منابع آبی را بیش از پیش نمایان ساخته و استفاده بیرویه از منابع آب زیرزمینی، افت قابل توجهی در حجم آبخوانها به دنبال داشته است.
مدیرعامل شرکت آب منطقهای کردستان اعلام کرد: هماکنون ۶۹ درصد مخازن سدهای استان پُر است و بارشهای سال آبی جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۲ درصد افزایش یافته است.
با افزایش قابل توجه بارشهای اخیر در استان کردستان، سد قشلاق سنندج امروز 24 فروردین 1404 سرریز کرد.
سدهای کردستان که تا آذر ماه سال گذشته با کاهش محسوس ورودی و ذخیره آبی بسیارپایین مواجه بود به دنبال بارشهای اخیر، دچار تغییرات مثبت شده است.
هم استانی ها، گردشگران و کشاورزان از اتراق و تردد در حاشیه روخانه ها و اراضی بالا و پائین دست سدهای کردستان خودداری نمایند.
مدیرعامل شرکت آب منطقهای کردستان از وضعیت مطلوب مخازن سدهای استان خبر داد و اعلام کرد که حجم ذخیره آب سدها اکنون به ۶۶ درصد رسیده و این امر سبب شده ۴ سد در استان بصورت کامل پر شوند.
کرسی تلاوت قرآن کریم با حضور کارکنان صنعت آب و برق استان کردستان به مناسبت گرامیداشت ماه مبارک رمضان در محل نمازخانه شرکت آب منطقهای کردستان برگزار شد.
در پی بارشهای مناسب و مدیریت منابع و مصارف آب، سد گاران روز سه شنبه 28 بهمن ماه 1404 با دبی 300 لیتر بر ثانیه سرریز کرد.
آرش آریانژاد روز یکشنبه 26 بهمن 1404 از ساعت 9:30 الی 10:30 در محل سامد استانداری، پاسخگوی سوالات، انتقادات و پیشنهادات مردم است.
مجموعه شرکت آب منطقه ای کردستان در راهپیمایی 22 بهمن مشارکت کردند.
گروه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب منطقه ای کردستان، در خصوص بارش و احتمال وقوع سیلاب، هشداری صادر کرد.
در آستانه فرارسیدن ایامالله دهه مبارک فجر و چهل و ششمین سالگرد انقلاب اسلامی، مدیرعامل شرکت آب منطقهای استان کردستان در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، پیروزی شکوهمند انقلاب در 22 بهمن را به مردم شریف استان کردستان و همکاران مجموعه شرکت تبریک گفت.
معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی شرکت آب منطقهای کردستان در نشست معاونین منابع انسانی، مالی و پشتیبانی شرکتهای تابعه بخش آب کشور، در بخش اجرای برنامههای نگهداشت و ارتقاء رضایتمندی کارکنان و صیانت از حقوق متقابل کارکنان و سازمان، حائز لوح تقدیر و در میان 31 استان جزء 5 شرکت برتر، انتخاب گردید.